Friday, September 4, 2009

Good Luck

Yeah, sekarang aku dh ada lesen keta tp masih lagi naik motor dgn lesen fotostat, harap2 dalam tempoh terdekat aku bakal menerima lesen sah CDL utk kelas B2 dan D. Raya dh boleh naik keta kot nanti..hehe

Oh ya, Jumaat ni aku akan ada interview kat PJ, Electcoms Berhad. Harap aku akan berjaya walaupun ini interview yang pertama. Oh, aku kena study la gaya nya; CDMA Technology for GoTa Service, haram aku xfaham. Waktu parktikal aku berada di syarikat yang telekomunikasi yang secara logiknya aktif memasang peralatan CDMA bagi TM, errr CDMA ni susah skit, banyak aplikasi, yg paling senang nak nampak henpon 3G korang, tu CDMA 2000. Pusing2 kena study, kena berkorban sikit, rasa otak ni pun dah lembab...

Sapa2 yang berminat untuk menjalani latihan di MIMOS, sila hantarkan CV ke atiqah.abdullah@mimos.my, ni adalah permohonan untuk 8 Apprenticeship Second Batch, elaun dibayar macam gaji, kontrak setahun bersama MIMOS, kalau berpotensi akan disambung sebagai permanent worker. Degree in EE. Good luck!

6 comments:

  1. ada lesen kereta tapi ade kereta ke weh?
    huhu

    ReplyDelete
  2. bagus! kali ni i lak nak duduk seat tepi, tido.. hahahaha

    all the best~

    ReplyDelete
  3. qishie,
    keta mak bapak ada la, tp klu dh keje start tlg bayarkn nanti..huhu

    dobot,
    welkam..

    rynn,
    bley jer, u tido i bwk keta dlm tersengguk2 nanti, kasik u terjaga..haha

    ReplyDelete
  4. aku leh dok seat tepi gakk!hahahahha

    ReplyDelete