Sunday, April 5, 2009

bila dunia tanpa sempadan...

Ayu : Assalammualaikum
Rachwan: Wslm...
Ayu : Pekaba
Rachwan : Baik...
Rachwan : Jap
Rachwan : Sape ni, xpenah pn ada id ni?
Ayu : Nk kenal...
Rachwan : oic..
Ayu : Sbenar nye akak nk jual tupperware
Rachwan : Ermmm... xpe la kak

hahahaha...tetiba air mata aku keluar berlinangan, siyes gua nangis tapi nangis sbb berdekah, ada gak org hantar ym kat aku nk jual tupperware..tp nasib la dia bkn jenis datang sergah orang macam geng-geng luxor & seangkatan dengannya, dia datang cara baik, aku jawab cara baik, sapa nak beli tupperware, ni id dia ayutupperware@yahoo.com klu xsilap la...aku citer dekat roommate aku, si Bro gemok tu, dia pun kena gak, aku rasa ni kes forward mail ni, haihhh kitaorang layan berdekah lagi awal pagi ni sambil pekena karipap ketam...hahahahahaha

2 comments:

  1. apsal x beli satu? nanti nak tapau daun teh bawa balik sg petani kan senang.. hahahaha

    ReplyDelete