Friday, April 24, 2009

kena tagged lagi...

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?

Kaya? Aku sendiri pun xpecaya..hahahaha

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?

Perghhh..mati aku kena pijak, pompuan keje nk kejar aku jer, skrg ni pn dh cukup letih kena kejar dgn pompuan..:P

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?

Bungee jumping nk laa...hahahaha

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!

Teruk? Mampos dia la, kesah apa aku..hahaha

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?

Apa kebendanya soalan ni? Mak aku penah cakap cenggini kat aku, "Hang nak kawen, pandai-pandai la carik sendiri, pakai duit sendiri"...ermmm satu lagi "Dulu orang Johor sekarang orang Sg Buloh, mana satu ni?" hahahaha

6. Kalau tiada lagi hari esok?

Tiada? Hari ni hari Jumaat, esok hari Sabtu, kiamat bukan hari Sabtu la sengal!

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?

Laaa, soklan jenis ni pun ada, aku harap dia xgemok, nanti lindung view aku..hahaha

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?

Ala xgore langsung masuk Fear Factor!

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?

Aku duduk rumah sewa la, mak ngn ayah aku kat Kedah!

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.

Mestilah Thom Yorke, aku mintak sama dia voucher untuk ikut semua trip konsert dia, free :P

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?

Membunuh bukan cara selesaikan msalah!

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?

Semua orang kacak/cantik la!

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?

Tengah berusaha dapatkan penawar, dah dapat xpayah kasik tau..wakaka

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?

Cuba tanya kat Rynn..hahahaha

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?

Macam citer Rosyam Nor berlakon jer, cuba tanya dia...hahaha

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?

Anugerah? Letih la nak citer anugerah ni, dah bersepah dah menang!

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?

Xkesah, kalau dah jodoh, kawen jer la...

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?

Jawapan dari satu blog tu provokasi gila, dia yang duk kat ceruk, tempat jin bertendang...hahahaha

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?

Memang ramai, tapi aku kesah apa...hahaha

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?

Shahrul Azry - Ntah!

21. I'm tagging:

Xde kut

2 comments:

  1. "gatai anak mak ni!" kata bakal mak mertuaku..

    hahahaha.. parit raja la byk jin.. setan pun byk.. wakakaka

    ReplyDelete
  2. gatai sgt2..:P

    ado hok teraso ropanya..hahahahaha

    ReplyDelete