Thursday, April 9, 2009

i got tagged again

1.Bekas kekasih saya adalah:

Adeq and Ulin

2.Saya sedang mendengar:

MP3 lagu Hitamku dendangan Andra and the Backbone

3.Mungkin saya patut:

Sing along skali and men gitar gak..hehe

4.Saya suka:

Mengadap benda yang orang xsuka kut...hahaha

5.Sahabat-sahabat baik saya:

Sama2 kongsi masalah dalam keadaan gembira or x, tp jika datang sekiranya ada masalah saja, tu bkn kawan baik saya, kawan jahat! hohoho

6.Saya tak paham:

Bahasa Tamil..hahaha

7.Saya kehilangan:

Makanan yang saya makan semalam...:P

8.Ramai yang berkata:

Saya sengal!

9.Makna nama saya:

Hafez = Penghafal, Rachwan = Xpernah tau..hahaha

10.Cinta itu adalah:

Dahsyat jika mutual!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang:

Berak sambil nyanyi lagu You'll Never Walk Alone..hahaha

12.Saya akan cuba:

Berenti merokok!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:

Sampai bila-bila...

14.Telefon bimbit saya:

K530i

15.Bila saya terjaga dari tidur:

Syukur sbb masih hidup..

16.Saya paling meluat apabila:

Manusia berlagak, kejam...

17.Pesta/Parti adalah:

Hiburan

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:

Cornsnakes, bila dah keje nanti aku nak bela sekor...hehe

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

Zaman sekolah rendah la!

20.Hari ini:

Jumaat-Group presentation utk subjek Data Communication, our presentation got kudos from lecturer! Yeahhhh...Jap lagi kna pegi semayang Jumaat, lepas tu pegi PKU, nak mintak ubat sakit tekak!

21.Malam ini saya akan:

Call or sms Rynn...

22.Esok pula saya akan:

Basuh motor, dah berkudis sangat...hehe

23.Saya betul2 inginkan:

Kehidupan yang 'selesa'...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:

Mcm budak MRSM daa, kemeja putih, seluar dgn tie coklat..hahaha

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:

atau

26.Makanan Barat atau Jepun:

atau

27.Bilik yang terang atau gelap:

Depend gak, tidur mau gelap, wat keje mau terang [mata rosak sbb selalu wat keje kat bilik gelap..huhu]

28.Makanan segera adalah:

Megi dan fast food...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

Kejap lagi aku print report...

30.Siapa yang anda nak Tag?

Ntah...

2 comments: