Saturday, April 11, 2009

bye-bye...

lebih kurang 3 minggu lagi aku bakal tinggalkan batu pahat...perghhh..cm xcayer jer dah hampir 5 tahun aku merantau keluar dari kedah..hahaha. dan aku juga bakal kembali ke negeri kelahiran mungkin untuk tempoh sekurang-kurangnya 4 bulan...ermmm..mungkinkah lebih? aku pun xpasti, aku mungkin biarkan perjalanan hidup aku hanyut, malas sangat nak pikir, apa yg aku nak pikir sekarang, esok aku nak layan asam pedas maybank xpun nasi beriani taman soga lepas kelas...nak saing jom!

4 comments:

  1. windu kat bendang eh? tula, i da suh u jd househusband part time tanam sayur u xmau.. degil! hahahahaha

    ReplyDelete
  2. yeker, bkn u sendiri pn xnk i jd househusband ke?

    ReplyDelete
  3. selamat tinggal batu pahat!
    jgn lupa pahat nama atas batu! :P

    ReplyDelete